
XYZ Statement. Εσύ ξέρεις τι είναι;
Θέλεις να ορίσεις σωστά και με σαφήνεια ποιο είναι το brand σου; Θέλεις να ξεχωρίσεις επιτέλους; Θέλεις να μπορείς να απαντήσεις στην ερώτηση “Γιατί να επιλέξει κάποιος εσένα”; Τότε θα πρέπει να μπορείς να ορίσεις το XYZ statement του brand σου και να το επικοινωνήσεις σωστά!
Κατά καιρούς έχουμε αναζητήσει με πολλούς τρόπους ποιοί είμαστε, που θέλουμε να πάμε, σε ποιούς θέλουμε να απευθυνθούμε και τι ακριβώς προσφέρουμε. Μέσα από το coachbox.gr έχουμε μοιραστεί πολλές “ασκήσεις” για να μπορέσει κάποιος να εντοπίσει αυτό το “κάτι”. Σήμερα, ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσουμε έναν άλλον τρόπο εντοπισμού, το XYZ Statement.
Όπως και να έχει, μέχρι τώρα έχουμε καταφέρει να ξεχωρίσουμε τι είναι το branding. Είναι ο τρόπος που ο καθένας που έρχεται σε επαφή με το brand μας αισθάνεται. Τι συναισθήματα του ξυπνάμε. Πως νοιώθει. Τι προσδοκίες έχει.
Πάμε να δούμε πως θα μπορέσουμε να ορίσουμε το XYZ Statement. Για αρχή, μην υποθέτεις πως οι απλές ερωτήσεις είναι εύκολες. Θα πρέπει να τις απαντήσεις μετά από σκέψη, οργανωμένα, με συνοχή, με στόχο και στρατηγική.
- I do X – Το προιόν/υπηρεσία μου είναι Χ
- For Y – Το προιόν/υπηρεσία μου προορίζεται για τον/την Υ
- So they can Z – Η λύση που δίνω είναι Ζ
Για παράδειγμα:
Κάνω Brand Identity Coaching σε ατομικές, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να μπορέσουν να ορίσουν τα δεδομένα τους, να χρησιμοποιήσουν τις δυνάμεις τους και να πετύχουν τους στόχους τους.
Είναι αλήθεια πως πολλοί που θα διαβάσετε αυτό το κείμενο θα πιστέψετε πως είναι μια γρήγορη και απλή διαδικασία. Μεταξύ μας, αν γίνει βιαστικά, οι πιθανότητες να είναι σαφής και αποτελεσματική θα είναι μειωμένες.
Σκέψου! Δεν στοχεύεις στο προιον. Δεν πουλάς γάλα… πουλάς φρεσκάδα, υγεία, ασφάλεια, φροντίδα.
Για ερωτήσεις και απαντήσεις… Στείλε μήνυμα στο welcome@coachbox.gr

