BRAND IDENTITY

Εσύ… θα αγόραζες από εσένα; και γιατί;

Έχεις κάνει ποτέ το τεστ να συμπεριφερθείς ως πελάτης στο ίδιο σου το brand;

Θα είχε ενδιαφέρον το προσπαθήσεις μια φορά.

Και αν αγόραζες, τι θα αγόραζες; γιατι; Αν ΔΕΝ αγόραζες, γιατί; τι σε κάνει να μην προχωράς σε αγορά;

Θα μάθεις πολλά αν περάσεις για μια φορά αυτή τη διαδικασία (προτείνεται να γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα αυτή η πρακτική).

Αν έχει υπηρεσία, ισχύει το ίδιο. Πως επικοινωνείς; είναι αυτό που πραγματικά προσφέρεις; αν οχι, τι δεν λες; τι θα ήθελες να ξέρει ο πελάτης για να αγοράσει; πως θα έπρεπε να παρουσιαστείς;

Σκέψου όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν μια πώληση.

Αυτή είναι μια ωραία διαδικασία που κάνουμε μέσα από το Brand Identity Discovery και πραγματικά σου μαθαίνει πολλά!!!

H θέση σου στο περιβάλλον που σε ενδιαφέρει καθορίζεται από εσένα και οφείλεις να έχεις τοποθετήσει το brand σου στην κατάλληλη θέση για να μπορέσεις να προχωρήσεις.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *