
13 Tips για να δουλεύεις αποτελεσματικά από το σπίτι
Η πανδημία δεν λέει να μας αφήσει και ευτυχώς η δυστυχώς η παραμονή μας στο σπίτι είναι μέρος της ζωής μας εδώ και 10 περίπου μήνες. Οι συνθήκες εργασίας αλλά και καθημερινότητας έχει αλλάξει άρδην και μεγάλες παγκόσμιες εταιρίες έχουν “γυρίσει” τον τρόπο εργασίας remotely. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων δουλεύουν πια από το σπίτι. Με ότι δυσκολίες ή ευκολίες μπορεί να έχει αυτή η συνθήκη, οι κινήσεις μας πια είναι περιορισμένες. Περίπου οι μισοί εργαζόμενοι στις ΗΠΑ δουλεύουν από το σπίτι και πολλοί από αυτούς δεν προβλέπεται να επιστρέψουν ποτέ σε γραφεία.
Αυτό τι σημαίνει στην πραγματικότητα; Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά του να δουλεύει κάποιος στο σπίτι;
Η δουλεία είναι πηγή ενέργειας, αυτοπεποίθησης, κοινωνικότητας, ζωντάνιας και φυσικά πηγή εσόδων. Πολλοί από εμάς έχουμε διαμορφώσει τον χώρο μας κατάλληλα για να μπορέσουμε να είμαστε οργανωμένοι και άνετοι για τις ώρες που θα εργαζόμαστε από το σπίτι. Άλλοι έχουμε διαμορφώσει και τις παράλληλες δραστηριότητες και υποχρεώσεις έτσι ώστε να ρολάρουν όλα ομαλά. Τι στοιχεία όμως είναι αυτά που θα μας βοηθήσουν να είμαστε αποτελεσματικοί από την ώρα που θα καθήσουμε στο γραφείο του σπιτιού μας;
Από πολλά άρθρα και έρευνες που μπόρεσα να βρω στο internet, για να συγκεντρώσω και να σας τα παρουσιάσω, επέλεξα τα παρακάτω tips
- Κράτα σταθερό το ωράριό σου
- Ετοιμάσου και ντύσου
- Δημιούργησε μια καθημερινή ρουτίνα
- Φτιάξε τον χώρο σου
- Όπως και στο γραφείο, όρισε τα διαλείμματά σου
- Προσπάθησε να βγαίνεις από το σπίτι καθημερινά έστω και για λίγη ώρα
- Ζήτα βοήθεια
- Μάθε να χειρίζεσαι την τεχνολογία
- Κάνε online ραντεβού – μην το αποφεύγεις
- Κλείσε την ημέρα σου – μην δουλεύεις 24/7
- Φτιάξε λίστα με υποχρεώσεις
- Προφανώς! μην έχεις ανοιχτή την τηλεόραση
- Μίλα με τους συναδέλφους – κράτα ανοιχτά τα κανάλια επικοινωνίας
Αυτές είναι συμβουλές για να μπορέσεις να κρατήσεις σε ισορροπία την δουλειά και την καθημερινότητά σου στο σπίτι.

