BRAND IDENTITY

Sales Letter. 8 tips για να πουλήσεις και στα χαρτιά!

Το Sales Letter είναι αυτό που λέμε το cover letter για μια πώληση. Είναι email, αφίσα, flyer, μπορεί να είναι ακόμα και η landing page σου ή ένα video που θα στείλεις. Ο τρόπος που θα επιλέξεις να κάνεις την όποια πώληση έχει να κάνει με την στρατηγική της επικοινωνίας σου. Πως όμως γράφεις αυτό το Sales Letter και τι είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει;

3 είναι τα βασικά στοιχεία που δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από το sales letter.

Α)Το USP τι προσφέρεις και ποια είναι τα πλεονεκτήματα του

Β) Να δείξεις την ικανότητα του προιόντος ή της υπηρεσίας στην αποτελεσματικότητα. Να αποδείξεις πως αυτό που του υπόσχεσαι, μπορείς και να το κάνεις. Να νιώσει ο πελάτης εμπιστοσύνη.

Γ) Να δημιουργήσεις το αίσθημα της ανάγκης.

Πως μπορείς να χτίσεις το sales letter με 8 tips. Αρχικά, ξεκίνα να γράφεις προτάσεις με τα 3 παραπάνω στοιχεία. Μόλις έχεις το USP, την απόδειξη και την ανάγκη, προχωράς στο στήσιμο.

  1. Ξεκινάς από τον τίτλο. Έξυπνος, γρήγορος, βασισμένος σε λέξεις – κλειδιά, πάντα πελατοκεντρικος
  2. Φαντάσου πως μιλάς στον πελάτη σου. Τι γλώσσα χρησιμοποιείς, τι λέξεις; τι θέλει να ακούσει από εσένα;
  3. Μην ξεχνάς να αναφέρεις το πρόβλημα για το οποίο έχεις τη λύση!
  4. Το κέρδος έρχεται με την προσφορά. Πρόσφερε κάτι. Είτε κάποιο δωρεάν προιον, είτε έκπτωση, οτιδήποτε σκεφτείς πως ταιριάζει στην στρατηγική του brand σου
  5. Καλό θα είναι πριν στείλεις το sales letter να ξέρεις σε ποιον το στέλνεις. Πριν την αποστολή, κάνε μια πρώτη επαφή για να ξέρεις πως δεν θα το στείλεις άδικα ή σε λάθος παραλήπτη.
  6. Μην ξεχάσεις να γράψεις τον λόγο που στέλνεις. Γιατί τώρα; τι είδους συνεργασία θέλεις; τι προτείνεις;
  7. Ξαναδιάβασέ την. Εσύ θα αγόραζες; Κάνε μια έρευνα σε δικούς σου ανθρώπους και βελτιώσου.
  8. Να θυμάσαι πως ιδανικά η πώληση είναι η αρχή μιας σχέσης και όχι μια συναλλαγή. Κάνε την επιστολή πιο προσωπική, οχι στεγνή.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *