BRAND IDENTITY

Ξέρεις ότι “κάτι δεν πάει καλά”, αλλά δεν ξέρεις τι… Πως θα το διαχειριστείς;

Αυτό μπορεί να σου συμβεί και στην προσωπική σου ζωή και στην επαγγελματική. Νοιώθεις πως κάτι δεν παει καλά, κάτι πλέον δεν είναι όπως ήταν ή δεν έχει καταφέρει να γίνει αυτό που είχες στο μυαλό σου, αυτό που ονειρευόσουν.

Είτε έπεσαν οι πωλήσεις, είτε δεν έχεις γίνει τόσο καλ@ όσο φανταζόσουν μετά από χρόνια εμπειρίας, είτε δεν σε εμπιστεύεται “ο boss”, είτε οι πελάτες σου δεν μένουν ευχαριστημένοι, είτε οι τιμές ανέβηκαν και έπρεπε να κόψεις από κάτι… ό,τι και αν δεν σου κολλάει, θα πρέπει να κάτσεις και να ψάξεις ποιο είναι πραγματικά το πρόβλημα.

Για παράδειγμα, αν οι πωλήσεις σου έχουν μειωθεί, αυτό τι σημαίνει για εσένα; μειωμένα έσοδα, μειωμένη κίνηση, ανασφάλεια, αγωνία για το προσωπικό, λιγότερα κέρδη, προσπάθησε να φτάσεις στο τέλος του νήματος – του προβλήματος.

Αρχικά λοιπόν κάνεις τις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Πως με επηρεάζει πραγματικά
  2. Τι επιπτώσεις έχει στην ζωή μου/δουλειά μου
  3. Που πιστεύω πως εντοπίζεται το πρόβλημα – ποια είναι η πηγή του

Στην συνέχεια προσπάθησε να ενεργήσεις:

  1. Τι έχω κάνει μέχρι τώρα;
  2. Τι θα μπορούσα να κάνω άμεσα για μειώσω την ζημία

Το επόμενο βήμα είναι να εντοπίσεις που πραγματικά πηγάζει το πρόβλημα, ποιον επηρεάζει και πως να το λύσεις:

  1. Αν το πρόβλημα έχει να κάνει και με άλλους, προσπάθησε να πάρεις πληροφορίες από εκείνους. Τι νοιώθουν; τι σκέφτονται; τι θα ήθελαν να αλλάξει;
  2. Αν εντοπίζεις το πρόβλημα εσωτερικά, κάνε την αντίστοιχη διαδικασία με τον εαυτό σου
  3. Τι κινήσεις θα ήταν οι ιδανικές για να λυθεί; τι συνθήκες;
  4. Σκέψου τις εναλλακτικές. Τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις; Ποιες είναι οι πιθανές επιπτώσεις;
  5. Επίλεξε την κατάλληλη λύση

Στο τέλος, όπως και σε κάθε άλλη κατάσταση, οφείλεις να αξιολογήσεις την επιλογή σου, τις κινήσεις σου. Αν έχει να κάνει με την δουλειά σου, μην ξεχάσεις να λάβεις feedback !!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *