BRAND IDENTITY

Η σημασία της online παρουσίας και τα 6 σημεία-κλειδί για να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη παρουσία!

Το πόσο μεγάλη σημασία παίζει πια η ηλεκτρονική μας παρουσία, είναι δεδομένο. Μέχρι πριν από κάποιο διάστημα δεν είχαμε καταλάβει το πόσο απαραίτητο είναι να “υπάρχουμε” στο internet, τώρα… αν δεν υπάρχεις, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!

Αν κάτσεις και σκεφτείς το πόσες πληροφορίες ψάχνεις (εγω… σχεδόν αυτόματα και συνέχεια) στο internet, από εστιατόριο, γιατρό, νυχάδικο, κτλ θα καταλάβεις το πόσο η έρευνα στο internet έχει γίνει πια η απάντηση στις ερωτήσεις μας!

Για αυτό το λόγο, η παρουσία του brand μας σε όποια μέσα χρησιμοποιούμε internetικά θα πρέπει να είναι προσεκτική και να περιέχει όλες εκείνες τις πληροφορίες που θέλουμε να περάσουμε στο κοινό μας.

Τι θα πρέπει να προσέξεις;

  1. Να είσαι up to date! Να έχεις προσθέσει όλες τις πληροφορίες σε google, site, etc για να μπορεί κάποιος με το που πληκτρολογεί το όνομά σου, να βρεί άμεσα τα πάντα – Μην ξεχνάς να ανανεώνεις συχνά (πχ. προσφορές, ωράριο, νέο site)
  2. Να μην έχεις την εντύπωση πως πρέπει να είσαι παντού για να σε βρουν. Θα πρέπει να αξιολογήσεις σε ποιες πλατφόρμες (φυσικά στο google) θα πρέπει να έχεις παρουσία και να δημιουργήσεις λογαριασμό
  3. Να είσαι συνεπής. Και στις αξίες και στην παρουσία σου.
  4. Να να κάνεις την εμπειρία του πελάτη σου στο internet, ευχάριστη, ενημερωτική και ελκυστική
  5. Μην φοβάσαι να δώσεις. Είτε προσφορά, είτε πληροφορία, θα σου επιστραφεί θετικά!
  6. Είτε η παρουσία σου Online είναι υποστηρικτική (πχ έχεις φυσικό κατάστημα, είσαι γιατρός) είτε είναι η βασική σου επαφή με τον πελάτη (online shop), βρες έναν τρόπο να έρθεις σε επαφή με τον πελάτη σου απλά, ειλικρινά και ξεκάθαρα

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *