BRAND IDENTITY

ΚΑΙ η γραμματοσειρά έχει τον ρόλο της στο χτίσιμο του brand…

Πριν από λίγες ημέρες διάβασα για μια έρευνα που έκανε το πανεπιστήμιο MIT της Βοστόνης για το κατά πόσο η γραμματοσειρά που θα επιλέξεις, έχει θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα στην διαμόρφωση του brand. Είναι και αυτό κομμάτι της διαμόρφωσης της φήμης και της εικόνας του brand σου;

H DesingRush, μια εταιρία marketing στην Αμερική μας εξηγεί γιατί ηγραμματοσειρά παίζει ρόλο στην συνολική εικόνα και πως να επιλέξεις την κατάλληση για εσένα

Οι λόγοι που η γραμματοσειρά έχει σημασία είναι γιατι:

  1. Ενώνει τις αξίες με τα χρώματα και την συνολική εικόνα. Σοβαρή γραμματοσειρά, comic, καλλιτεχνική, καλιγραφική… όλες οι επιλογές συμμετέχουν στην δημιουργία της συνολικής εικόνας.
  2. Καθορίζουν το πως και ποιος θα προσέξει το προιον/λογότυπο. Γραμματοσειρά παιχνιδιάρικη, bolt, μικρά γράμματα-μεγάλες εικόνες, κτλ
  3. Φυσικά είναι και αυτό ένα στοιχείο που σε κάνει να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό

Πως θα επιλέξεις την σωστή γραμματοσειρά;

  1. Επίλεξε 5 χαρακτηριστικά σου
  2. Συνδύασέ τα με γραμματοσειρές. Αν είσαι παιδικό προιόν, θέλεις καμπύλες και στρογγυλά γράμματα. Αν είσαι δικηγορικό γραφείο θέλεις clean cut γραμμές κ.ο.κ.
  3. Επίλεξε ανάμεσα στις γραμματοσειρές που έχεις στη διάθεσή σου (αυτό παίρνει ώρα). Διάλεξε τουλάχιστον 5.
  4. Σιγουρέψου ότι αυτές είναι ευδιάκρικες, αρμόζουν στο brand σου και καλύπτουν και τα 5 χαρακτηριστικά που έδωσες στην αρχή.
  5. Όποια ταιριάζει σε μεγαλύτερο ποσοστό, είναι η γραμματοσειρά που επιλέγεις.
  6. + έλεγχξε αν θα υπάρχει κόστος ή παραχώρηση άδειας χρήσης της γραμματοσειράς

Για περισσότερα, το άρθρο στα αγγλικά https://finance.yahoo.com/news/brands-fonts-plus-top-branding-111500062.html