
Η δύναμη της εικόνας και πως να επιλέξεις την κατάλληλη φωτογραφία;
Το πιο σημαντικό που πρέπει να θυμάσαι ειναι πως το 90% της πληροφορίες που λαμβάνεις καθημερινά είναι οπτική. Τα οπτικά ερεθίσματα που παίρνουμε σε ένα μόλις δευτερόλεπτο είναι αρκετά για να διαμορφώσουμε μια πρώτη γνώμη, ένα συναίσθημα για αυτό που μας επικοινωνείται. Η επεξεργασία της εικόνας γίνεται κατά χιλιάδες φορές πιο γρήγορα σε σχέση με τις άλλες αισθήσεις και έτσι η δύναμή της είναι αναμφισβήτητη.
Ανάλογα το μήνυμα που θέλεις να επικοινωνήσεις, τα χρώματα μπορούν να δώσουν νόημα χωρίς καν να έχεις εικόνα. Ένα απλό κόκκινο χρώμα δημιουργεί διαφορετικά συναισθήματα και σκέψεις από ένα γκρί.
Για να ακολουθήσεις τα βήματα/συμβουλές για να επιλέξεις σωστά την εικόνα που αρμόζει στο μήνυμα που θέλεις να περάσεις… πρώτα πρέπει να έχεις βρει το κατάλληλο μήνυμα και τον ιδανικό παραλήπτη. Το ιδανικό μέσο επικοινωνίας, την ιδανική στιγμή κτλ κτλ. Μετά αποφάσισε και έχε στο μυαλό σου τα παρακάτω:
- Κυρίως αν έχεις προιόν, μην χρησιμοποιείς φωτογραφίες από μπάνκες. Οργάνωσε μια φωτογράφηση του μαγαζιού η των προιόντων σου
- Μην παρουσιάζεις ψεύτικα σκηνικά, προιοντα και υπόσχεσαι κάτι που δεν μπορείς να προσφέρεις
- Οι προσωπικές φωτογραφίες είναι πάντα οι καλύτερες. Αν βγάλεις μόνος/η φωτογραφία να ξέρεις πως το φως της ημέρας είναι το καταλληλότερο.
- Ανανέωσε συχνά τις φωτογραφίες σου. Και πάλι, μην δείχνεις κάτι που ίσως δεν υπάρχει πια…
- Κράτα έναν κοινό χαρακτήρα σε όλες τις φωτογραφίες σου. Χρώμα, φωτισμός, κτλ
- Μοιράσου φωτογραφίες πιο φυσικές και ας μην είναι επαγγελματικές. Στα social media επιτρέπεται να “αποκαλύπτεις” και τι συμβαίνει στην παραγωγή…πολλές φορές είναι ενδιαφέρον!
- Μείνε σχετικός με το θέμα. Μην παρουσιάζεις φωτογραφίες άσχετες και αυτό που πουλάς.

