BRAND IDENTITY

Όλοι μιλούν για το Design Sprint της Google – Τι είναι;

Θα μπορούσες μέσα σε 5 ημέρες να σχεδιάσεις από την αρχή μέχρι την υλοποίηση ένα προιόν;

Το Design Sprint είναι μια πρόκληση που φαίνεται να επιτυχαίνεται σε πολλές επιχειρήσεις του εξωτερικού. Η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε πρώτα από την Google, που πια να είναι σε σημείο να μπορεί να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες https://designsprintkit.withgoogle.com/, το design sprint μπορεί να αποτελέσει τρόπο να οργανώσει, προγραμματίσει, καθοδηγήσει τους επαγγελματίες για να έχουν αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα. Προσοχή μόνο να το εφαρμόσετε κατά γράμμα!

Έχει αποδειχθεί πως είναι μια αποτελεσματική μέθοδος, που λαμβάνει χώρα σε πραγματικό περιβάλλον, τόσο για την δημιουργία ενός προιόντος, όσο και για την βελτίωση του ήδη υπάρχοντος. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι μέθοδος για επίλυση προβλημάτων, διαχείριση κρίσεων, (επανα)σχεδίαση κτλ. Γνωρίζετε πλέον πως είναι πελατοκεντρική η προσέγγιση της Google (και των μεγαλύτερων εταιριών παγκοσμίως) και για αυτό η εμπειρία του πελάτη/χρήστη (UX – User Experience) είναι σημαντική.

Το Design Sprint γίνεται καλύτερα με την βοήθεια ενός επαγγελματία που το γνωρίζει ή με την βοήθεια ενός Coach που μπορεί να οριοθετεί, να βοηθά στην ομαδικότητα, στον στόχο και την οργάνωση. Φυσικά η στήριξη ενός Coach είναι απαραίτητη και στην διαδικασία του day-to-day μιας και μπορεί να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις για να λάβει η ομάδα (ή ο επαγγελματίας) τις κατάλληλες απαντήσεις.

Το Design Sprint λοιπόν είναι ένα εργαλείο, μια τεχνική που διαρκεί 5 ημέρες – Δευτέρα με Παρασκευή. Κάθε ημέρα η ομάδα/οι επαγγελματίες επικεντρώνονται και σε κάτι ξεχωριστό. Ας δούμε τα βήματα αναλυτικά:

Δευτέρα: Στην πρώτη μέρα αναλύεται το θέμα, ο στόχος, το πρόβλημα. Εντοπίζουμε που βρισκόμαστε σήμερα, γιατί, τι θέλουμε να πετύχουμε, τι εργαλεία έχουμε για να πετύχουμε, αναλύουμε τον ανταγωνισμό, τον πελάτη και κατανοούμε την κατεύθυνση που πρέπει να πάρουμε.

Τρίτη: Την δεύτερη μέρα εντοπίζεται η λύση που προτείνει το brand/επιχείρησή μας. Ξεκινάμε με brainstorming, τεχνικές για ανεύρεση ιδεών (crazy 8, storyborads etc) και επιλέγουμε τις λύσεις που εφαρμόζουν καλύτερα στο brand

Τετάρτη: Την τρίτη ημέρα αποφασίζεται πως θα κινηθεί το brand και παίρνουμε ό,τι αποφάσεις χρειαστεί για τις επόμενες κινήσεις. Σε αυτό το σημείο χτίζουμε το brief για τον designer και για όποιον χρειαστεί να σχεδιάσει, παράξει οτιδήποτε.

Πέμπτη: Σχεδιάζεται το πρωτότυπο βάσει brief. Γίνονται διορθώσεις, βελτιώσεις κτλ.

Παρασκευή: Κυκλοφορεί το demo για επεξεργασία και βελτιώσεις. Λαμβάνουμε feedback και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε ό,τι χρειαστεί.

Σε όλα τα στάδια γίνεται έρευνα με κέντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του. Μπορούμε να έχουμε μια συνεχή επαφή με δείγμα του πελάτη καθόλη τη διάρκεια του Design Sprint.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες για το Design Sprint και το χτίσιμο του Brand.

Διαβάστε για το Brand Identity Discovery https://coachbox.gr/new-business-brand-identity-discovery-and-design/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *