
Κι όμως… Γυρίζει! (η αρνητική κατάσταση της περιόδου)
Όπως έχουμε πει και σε προηγούμενο post, το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων έχουν αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα τον τελευταίο χρόνο. Εκτός της χαμηλής κινητικότητας και του χαμηλού τζίρου, έπρεπε πολλοί να επενδύσουν σε νέες λειτουργίες, νέες τεχνολογίες και να διαμορφώσουν έτσι την επιχείρηση, ώστε να απαντούν στις ανάγκες της εποχής και φυσικά των πελατών τους.
Κάποιοι μπόρεσαν, προσπάθησαν και τα κατάφεραν, άλλοι ακόμα παλεύουν. Για να μπορέσεις και εσύ που έχεις μια επιχείρηση (όσο μεγάλη και αν είναι), να “συμμορφωθείς” με την πραγματικότητα θα πρέπει να απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Τι άλλαξε στις ανάγκες των πελατών σου;
- Τι απαιτήσεις έχουν από εσένα;
- Πως θα μπορούσες να γίνεις πιο αποτελεσματικός;
- Τι βελτιώσεις μπορείς να κάνεις;
- Μπορείς να περιορίσεις έξοδα;
- Πως αλλιώς θα μπορούσες να έχεις έσοδα;
- Υπάρχει κάποια ευκαιρία που μπορείς να εκμεταλλευτείς;
- Ο ανταγωνισμός σου τι κάνει;
- Μίλα με τους πελάτες σου και ρώτησέ τους
- Μίλα με τους συνεργάτες σου και λάβε feedback
Η κατάσταση γυρνά ΜΟΝΟ αν δεν μείνεις σταθερός. Η κρίση είναι πράγματι ευκαιρία. Έστω και αν αυτό σημαίνει πως σηκώθηκες από εκεί που καθόσουν και προσπάθησες να βελτιωθείς.
Εκμεταλλεύσου, δοκίμασε, αξιολόγησε, βελτίωσε και προσπάθησε ξανά!

