BRAND IDENTITY

Kρατάς τα κανάλια επικοινωνίας ανοιχτά;

Τι είναι τα κανάλια επικοινωνίας; Όταν μιλάμε για μια επιχείρηση θέλουμε να δούμε τον τρόπο που γίνεται η επικοινωνία σε όλο το φάσμα των εργασιών της.

Εσωτερική επικοινωνία:

  • Πως επικοινωνούν οι ομάδες μεταξύ τους
  • Πως επικοινωνούν οι managers/διοίκηση με τους εργαζομένους
  • Πως επικοινωνούν τα τμήματα όλα μεταξύ τους
  • Πως επικοινωνούν οι εργαζόμενοι με τους managers
  • Πως ξεχωρίζουν τι πρέπει να επικοινωνείται και τι όχι
  • Πως γίνεται η καθημερινή επικοινωνία και ποιους πρέπει να κοινοποιείς και σε τι
  • Τι προγράμματα χρησιμοποιούνται
  • Ποια είναι η περιοδικότητα στην κάθε περίπτωση

Εξωτερική επικοινωνία:

  • Πως επικοινωνεί η εταιρία με τους πελάτες
  • Πως επικοινωνεί η εταίρία με τους προμυθευτές
  • Πως επικοινωνεί με το δημόσιο και τις υπηρεσίες
  • Πως γίνεται η προώθηση – διαφήμιση – Marketing
  • Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (σχέσεις με συνεργάτες, ΜΜΕ, crisis management, new business)
  • Πως γίνεται η επικοινωνία (καρτες, φυλλαδια, email, social media, website, ads κτλ)
  • Που εντοπίζεται το κοινό και ποια κανάλια χρησιμοποιεί
  • Ποια είναι η περιοδικότητα στην κάθε περίπτωση

Τα κανάλια επικοινωνίας πρέπει να μένουν ανοιχτά σε όλες τις περιπτώσεις. Τα μηνύματα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν και να φιλτράρονται κατάλληλα. Το να αφήνεις την επικοινωνία συνεχώς ανοιχτή σου δίνει αξιοπιστία, αφοσίωση και χτίζει γερές σχέσεις με όλους όσους έρχονται σε επαφή με την εταιρία.

Μπορεί να είναι επιλογή και μπορεί να είναι ανάγκη. Ο σωστός τρόπος που κρατάς τα κανάλια επικοινωνίας ανοιχτά σε μια επιχείρηση είναι κλειδί στην πορεία και την επιτυχία της. Αν και είναι λοιπόν μια συνεχής διαδικασία, πρέπει να είναι η μόνη επιλογή για να πετύχουμε τον στόχο (αναγνώριση, επιλογή, πωλήσεις, κέρδη).

Διάβασε ακόμα: