BRAND IDENTITY

Business Coaching. Γιατί είναι απαραίτητο; (με στατιστικά)

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι εμπιστευόμαστε ειδικούς για την προσωπική μας ανάπτυξη. Πλέον, δεν είναι (τόσο) ταμπού η επίσκεψη σε κάποιον ειδικό ψυχικής υγείας και αυτό, το κάνει ακόμα πιο αποτελεσματικό. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Το ποσοστό επιτυχίας μιας θεραπείας με έναν ειδικό ψυχικής υγείας, κυμαίνεται από 55% ως 65% και αυτό είναι ενθαρυντικό και για την κοινωνία γενικότερα. Η αρμονική συνύπαρξη μας με τους άλλους, κάνει την ποιότητα της ζωής μας ακόμα καλύτερη.

Στις ημέρες μας δεν ψάχνουμε δικαιολογίες, δεν ντρεπόμαστε, δεν νιώθουμε πως “χάσαμε”, δεν είναι ήττα, ούτε ασθένεια. Επιτέλους, κατανοούμε πως το να ζητήσουμε βοήθεια ενός ειδικού, είναι ένας τρόπος να βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας. Ωστόσο, είμαστε πολύ πίσω ακόμα από την πρωτοπόρο Αμερική. Εκεί, η ψυχική υγεία είναι ένας τομέας που ο κόσμος επενδύει πολύ εδώ και πολλά χρόνια. Στη Αμερική έχουν ήδη περάσει στο επόμενο στάδιο. Η ψυχική υγεία είναι δεδομένη επένδυση και πλέον κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στις επιχειρήσεις.

Το επόμενο βημα

Το Coaching είναι ένας αντίστοιχος τρόπος βελτίωσης τόσο της ποιότητας της καθημερινότητας, όσο και της βελτίωσης μιας επιχείρησης. Αν δεχτούμε πως μια επιχείρηση είναι το σύνολο των ανθρώπων, των διαδικασιών και των επικοινωνιών της, τότε το business coaching είναι ο σύμβουλος υγείας της επιχείρησης.

Έρευνες έχουν δείξει πως κατά 46% αυξάνονται τα κέρδη μετά από συνεδρίες business coaching, ωστόσο ακόμα το ποσοστό των επιχειρήσεων που προχωρούν σε business coaching είναι ακόμα χαμηλό (42%). Σε μια άλλη έρευνα του ICF (International Coaching Federation) σε εταιρίες που ήδη κάναν business coaching, διακρύνουμε πως σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό 70%, έμεινα ικανοποιημένοι, 50% έδειξαν απεριόριστη εμπιστοσύνη στον coach τους. Κάποια ακόμα νούμερα:

62.4% έθεσαν καλύτερα τους στόχους τους

60.5% Βρήκαν ισορροπία στην ζωή τους

57.1% μειώσαν το στρες

52.4% ένοιωσαν αυτοπεποίθηση

43.3% αύξησαν την ποιότητα ζωής

25.7% αύξησαν το εισόδημα

Βλέπουμε πως το κέρδος είναι μέρος των θετικών στοιχείων που λαμβάνουμε μέσα από το business coaching. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δεν στόχευαν στα κέρδη, όσο περισσότερη στην βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Φυσικά τα κέρδη είναι ζητούμενο, ωστόσο είναι (και πρέπει να είναι) κομμάτι ενός συνόλου και η επένδυση σε έναν business coach είναι το πρώτο βήμα κατάκτησης μια βελτιωμένης επιχείρησης.