BRAND IDENTITY

Brand Positioning. Τι θέση καταλαμβάνεις στην αγορά;

Από το Branding στο Positioning. Πως αυτά τα δυο συνδέονται και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε μια σωστή στρατηγική για να κερδίσουμε τον πελάτη μας;

Για να κάνουμε την “ανάλυση της θέση” του brand μας, θα πρέπει να σκεφτούμε τι έχουμε γύρω μας. Φανταστείτε πως είστε μέσα σε ένα δωμάτιο. Δείτε λοιπόν τι υπάρχει πάνω σας (το brand σας), γύρω σας (ανταγωνισμός, SWOT, περιβάλλον, συνθήκες κτλ), τι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τι σας είναι άχρηστο. Πως θα μπορέσετε να βρείτε τα υλικά που θα σας βοηθήσουν (τιμές, επικοινωνία, διαδικασίες, λειτουργίες, κτλ) να βγείτε έξω από το δωμάτιο (και να φτάσετε στον πελάτη σας).

Το Positioning λοιπόν είναι αυτό το στάδιο και έχει 3 βασικά βήματα:

  1. Αναγνώριση του περιβάλλοντος
  2. Αναγνώριση του Πελάτη
  3. Αναγνώριση του Ανταγωνισμού

Στη συνέχεια περνάμε στην εφαρμογή των όσων μάθαμε παραπάνω:

  1. Κάλυψη αναγκών του Πελάτη
  2. Διαφοροποίηση από τον Ανταγωνισμό
  3. Πως θα εκμεταλλευτούμε το περιβάλλον προς όφελός μας

Σε ΚΑΘΕ βήμα από τα παραπάνω, καλό είναι να επιλέγετε λέξεις που να σας καλύπτουν απόλυτα – και κυρίως να ΜΗΝ είναι λέξεις που χρησιμοποιούμε συχνά όπως “μοναδικό”, “ποιοτικό”, αλλά λέξεις που να περιγράφουν με μεγαλύτερη ακρίβεια το brand μας…. “ξεσηκωτικό”, “οργανικό”, “ρετρό”, λέξεις δηλαδή που να παραπέμπουν και σε άλλα χαρακτηριστικά του brand μας.

Το τελευταίο βήμα για το Positioning, είναι να βρούμε πως θα εφαρμόσουμε αυτά τα στοιχεία, σε όλο μας το brand! Από εμάς τους ίδιους, την επικοινωνία μας, τους ανθρώπους, το μαγαζί μας, τα ΠΑΝΤΑ!

Θυμίσου πως το Positioning είναι μέρος του Brand Identity Discovery!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *