BRAND IDENTITY

Brand Identity Discovery (email Coaching) – Before and after Case #3

Με τους τρελούς χρόνους, τις δουλειές, τα παιδιά, τα σκυλιά και τα προγράμματα όλων, η καλύτερη λύση για να μπορέσεις να βρεις χρόνο για τον εαυτό σου είναι ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΘΕΙΣ! Για αυτό με την περίπτωση ενός επαγγελματία από την Καστοριά, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε την συνεργασία μας μέσω mail!

Πως γίνεται; Απλά και εύκολα! Το πρόγραμμα Brand Identity Discovery, έχει σχεδιαστεί και με ερωτηματολόγια, ειδικές φόρμες και διαδικασία που μπορεί να μοιραστεί σε 1-2 βασικές συναντήσεις ζωντανά (είτε δια ζώσης είτε μέσω video call) και το υπόλοιπο πρόγραμμα προχωρά με ανταλλακτική αλληλογραφία μέσω mail (ρωτήστε για λεπτομέρειες εδώ welcome@coachbox.gr).

Στην περίπτωση του επαγγελματία από την Καστοριά, έχουμε να κάνουμε με μαγαζί που μόλις “κληρονόμησε” από την οικογένειά του. Εργαζόταν όλα τα χρόνια στο μαγαζί, και πια ήρθε η ώρα να αναλάβει και θέλει να κάνει ριζική ανανέωση.

Αρχικό Brief:

Το Project: Μαγαζί παντοπωλείο στην Καστοριά με πάνω από 30 χρόνια στον χώρο, σταθερούς πελάτες και προμηθευτές.

Πιο συγκεκριμένα: Το μαγαζί δεν έχει αλλάξει ταυτότητα (και όψη) ποτέ. Παράγει και πουλάει δικά του προιόντα αλλά και από προμηθευτές. Διανέμει τα προιόντα του και σε άλλα καταστήματα της περιοχής και των γύρω πόλεων, ενώ ένα πολύ μικρό ποσοστό εξάγεται και σε χώρες των Βαλκανίων μέσω διανομέων. Θέλει να αναπτυχθεί και να μπορέσει να ξεφύγει από την Καστοριά. Θέλει να βγάλει έναν αέρα δυνατού επαγγελματία στην περιοχή και ανταγωνιστικού παραγωγού στις εξαγωγές. Δεν τον ενδιαφέρει η ανάπτυξη στην υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό.

Η σημερινή κατάσταση: Ο πελάτης μου έχει όρεξη, ενέργεια και χρήματα να επενδύσει για να μπορέσει να αναπτυχθεί. Ψάχνει να βρει την σωστή κατεύθυνση της επιχείρησης και μια εικόνα που να συμβαδίζει με αυτά που ονειρεύεται.

Ο Στόχος: Στην επόμενη 3ετία να είναι leader στην Βόρεια Ελλάδα όσον αφορά στο προιόν του και ανταγωνιστικός στα Βαλκάνεια. Θέλει να έχει μπει και σε άλλες αγορές όπως Ρουμανία και Ουγγαρία και Σερβία. Όσον αφορά στο μαγαζί, στοχεύει να αναπτυχθεί με καταστήματα σε σημεία / κλειδιά στην Μακεδονία. Εδώ μιλάμε για 2 αντικείμενα δηλαδή. Για το προιόν και το κατάστημα.

Το πρόβλημα: Ανταγωνισμός, Ανθρώπινο Δυναμικό, Συνεργασίες

Με το Brand Identity Discovery μέσω συνεδριών coaching, αρχικά διαχωρίσαμε τις δυο κατευθύνσεις. Τις αναλύσαμε, τις οργανώσαμε και καταφέραμε να τις κάνουμε μια.

  1. Για να μπορέσει να γίνει αυτό έπρεπε να πάρει την απόφαση να αφαιρέσει πολλούς κωδικούς από το μαγαζί και να γίνει μαγαζί καθαρά για αλλαντικά και τυριά (όπου είναι και η δική του ειδικότητα), χρησιμοποιώντας καθαρά και μόνο τα δικά του προιόντα τυριού και αλλαντικών – και όχι άλλων παραγωγών όπως είχε μέχρι σήμερα.
  2. Πήραμε για παράδειγμα καταστήματα αντίστοιχα του εξωτερικού και ελληνικά ως έμπνευση και προχωρήσαμε από εκεί.
  3. Εντοπίσαμε τον ιδανικό πελάτη μας και που μπορούμε να τον βρούμε
  4. Αναλύσαμε τον στόχο, το κίνητρο και το όραμα του νέου πια επιχειρηματία. Πως θέλει να αλλάξει το brand του;
  5. Εντοπίσαμε τα ανοίγματα που μπορεί να έχει με τους ήδη υπάρχοντες συνεργάτες και προμηθευτές
  6. Το παντοπωλείο έγινε boutique – αυτό σημαίνει πως θα μπορούσε να έχει παρουσία σε τουριστικά σημεία στην βόρεια Ελλάδα (όπου πηγαίνουν οι πιθανοί πελάτες του από Βαλκάνεια και Ρουμανία, κτλ). Μιλάμε για Χαλκιδική, για κεντρικό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας.
  7. Έγινε ανανέωση και διαρρύθμιση των μαγαζιών με mat χρώματα σε αποχρώσεις του κόκκινου και του ροζ
  8. Εγινε πλήρης ανανέωση στο site με eshop
  9. Τα social media post γίνονται πια και στα ελληνικά ΚΑΙ στα αγγλικά
  10. Προσφέρονται tips για παρασκευή, συντήρηση, συνταγές και συνοδευτικά των προιότων της επιχείρησης
  11. Γίνεται προσπάθεια για συνεργασίες με επιχειρήσεις κρασιού, ποτού, εστιατόρια, της περιοχής
  12. Άλλαξε η εικόνα και των προιόντων και του μαγαζιού με συνοχή. Το λογότυπο πήρε τις αποχρώσεις του κόκκινου με ροζ και άσπρο και το μαγαζί είναι mat ροζ με έντονα στοιχεία κόκκινου και ξύλου.
  13. Αποφασίσαμε στα μαγαζιά θα έχουμε και ξεχωριστές γεύσεις από μικρά sandwich όπου θα μπορούν οι πελάτες να γεύονται τους συνδυασμούς των γεύσεων με την υπογραφή του Brand.

Η διαδικασία του Brand Identity Discovery ολοκληρώθηκε και είμαστε σε επαφή μέχρι να πραγματοποιηθούν όλες οι αλλαγές. Το πρώτο σκέλος έκλεισε και προχωράμε στο κομμάτι της επικοινωνίας. Μόλις εκπαιδευτούν και οι ίδιοι και οι συνεργάτες, εργαζόμενοι κτλ, τότε θα είμαστε σε επαφή για τρόπους εξέλιξης και βελτιώσεις.

Το Brand Identity Discovery είναι μια διαδικασία που πολλές επιχειρήσεις δεν περνούν και δεν ξέρουν ότι θα έπρεπει να περνούν. Σε συνδυασμό με την συμβουλευτική της Επικοινωνίας για εύρεση διαδρομών στις κατευθύνσεις που έχουν οριστεί, χτίζεται μια ολοκλήρωμένη εικόνα και τα βήματα για να αρχίσει να λειτουργεί σωστά.

*** Οι συναντήσεις μέσω email θέλουν και αυτές την πειθαρχία τους για να λειτουργήσουν. Ο συγκεκριμένος πελάτης ήταν πειθαρχημένος και συνεπής. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είχε την επιτυχία που περιμένουμε. Η χρήση του email coaching δοκιμάζεται και αξιολογείται από τον coach.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *