BRAND IDENTITY

Brand Identity Discovery – Before and after Case #2

Αρχικό Brief:

Το Project: Καλλιτέχνης που θέλει να εδραιωθεί στην Μουσική βιομηχανία

Πιο συγκεκριμένα: Ο συγκεκριμένος καλλιτέχνης ψάχνει έχει μουσικές σπουδές, γνώσεις, εμπειρία σε συναυλίες εδώ και χρόνια και ακόμα δεν μπορεί να βρει τον “χαρακτήρα” του. Δεν έχει έσοδα και θέλει να συνδυάζει τις γνώσεις του για να μπορέσει να αυξήσει και το εισόδημά του. Προς το παρόν δουλεύει σε διαφορετικό αντικείμενο για τα βασικά του έξοδα και από την μουσική στις ζωντανές εμφανίσεις του, βγάζει απλά ένα “χαρτζιλίκι” (όπως το λεει).

Η σημερινή κατάσταση: Δυσκολία για σταθερό εισόδημα, πολλές ώρες απασχόλησης στην εργασία (που δεν του αρέσει), λίγος χρόνος για νέες μουσικές ιδέες, περιορισμός στις συναναστροφές

Ο Στόχος: Να μείνει σταθερός στον στόχο του, να συνδυάσει ταλέντο, γνώσεις και εμπειρία για να μπορέσει από αυτό που αγαπά, να ζει 100%.

Το πρόβλημα: Έλλειψη εναλλακτικών ιδεών, Covid-19, νύχτερινά ωράρια

Με το Brand Identity Discovery μέσω συνεδριών coaching, εντοπίσαμε ιδέες και τρόπους που ταιριάζουν τόσο στο άτομο ως καλλιτέχνης (brand) όσο και στις εναλλακτικές μέσω δύσκολων συνθηκών.

  1. Εντοπίσαμε το ιδανικό σενάριο και βάλαμε συγκεκριμένους στόχους
  2. Προσπαθήσαμε να βρούμε πως μπορεί να εκμεταλλευτεί τις γνώσεις του ως μουσικός για να έχει έσοδα.
  3. Έκανε επαφές με σχολεία και ιδιωτικές σχολές για να παραδίδει μαθήματα θεωρητικών και μουσικής σε παιδιά και ενήλικες.
  4. Πρότεινε να γράψει μουσική για παιδική θεατρική παράσταση (δεν προχώρησε, όμως ήταν μια καλή ιδέα)
  5. Ανέλαβε την μουσική επιμέλεια σε ταινία – γνωστών του. Από εκεί του προέκυψε και μια δεύτερη
  6. Με την επικοινωνία του στην τοπική αγορά, κατάφερε κλείσει να κάνει ιδιαίτερα σε κάποια παιδιά της γειτονιάς.
  7. Πρότεινε – και έκλεισε να παίζει σε ένα ξενοδοχείο μια φορά την εβδομάδα
  8. Συνεχίζει – όσο επιτρέπεται να παίζει μουσική σε μαγαζιά
  9. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Τώρα ξεκινά να γράφει μουσική για παιδιά και σε συνεργασία με έναν animation designer θα ξεκινήσουν να ανεβάζουν παιδικά τραγούδια στο YouTube. Αυτή ήταν μια ιδέα που τον έκανε να ανέβει ψυχολογικά μιας και καταφέραμε να συνδυάσουμε πολλά από τα “θέλω” του.
  10. Όσο μπορεί, μειώνει τις ώρες που δουλεύει στην άλλη δουλειά (μιας και είναι ωρομίσθιος) για να προλαβαίνει.
  11. Το πιο εντυπωσιακό είναι πως με την ενασχόλησή του με τα παιδικά τραγούδια, ξαφνικά, του έφυγε η κούραση, κοιμάται λιγότερα αλλά πιο ποιοτικά, τρώει καλύτερα και έχει βρει κίνητρο να προχωρήσει!

Η δουλειά μας ολοκληρώθηκε και πλέον έχει ρολάρει η ζωή του μέχρι στιγμής. Οι λύσεις που βρήκε τον βοηθούν να ζει μέσα από αυτό που του αρέσει, έστω και αν δεν είναι 100% ό,τι ονειρευόταν. Είναι σίγουρα πολλά βήματα πιο κοντά στο ιδανικό του.

Με την ανάλυση του Brand και του χαρακτήρα του (σε αυτή την περίπτωση είναι το ίδιο), στο Brand Identity Discovery, καταφέρνουμε να φέρουμε την επαγγελματική και προσωπική ζωή σε ισορροπία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *