
Brand Identity Discovery – Before and after Case #1
Αρχικό Brief:
Το Project: Ζαχαροπλαστείο στην Αθήνα με πολυετή ιστορία που θέλει να ανανεωθεί.
Πιο συγκεκριμένα: Το ζαχαροπλαστείο άλλαξε ιδιοκτήτες και θέλει να κάνει ανανέωση εικόνας και πελατολογίου
Η σημερινή κατάσταση: Ένα συνοικιακό ζαχαροπλαστείο με μοναδικές γεύσεις και παραδοσιακά γλυκά που τα εμπιστεύονται οι πελάτες του και όσοι πηγαίνουν συστημένοι. Ο τζίρος καταφέρνει να “βγάλει τα έξοδά του”. Η δυσκολία στην πρόσβαση, το parking και το γεγονός ότι “δεν είναι πέρασμα”, κάνει τις πωλήσεις να μειώνονται.
Ο Στόχος: Να βρούμε τρόπο να ανανεωθούμε και εντός και εκτός καταστήματος. Να αυξήσουμε το πελατολόγιο και να αυξήσουμε τον τζίρο.
Το πρόβλημα: Μικρό budget, 3 ιδιοκτήτες, έλλειψη parking & εμπειρίας
Με το Brand Identity Discovery μέσω συνεδριών coaching, εντοπίσαμε ιδέες και τρόπους που ταιριάζουν τόσο στο μαγαζί (brand) όσο και στους ανθρώπους που το τρέχουν για να μπορέσουν να ανανεωθούν.
- Έγινε μικρή ανακαίνιση στο εσωτερικό του καταστήματος. Βγήκαν ψυγεία και πάγκοι και το μαγαζί από υπερβολικό, τώρα μοιάζει καθαρό και προσεγμένο
- Μιας και μειώθηκε ο χώρος που τοποθετούνται τα γλυκά, μειώσαμε και τον κατάλογο των γλυκών. Με μια συνοπτική έρευνα του ενός μήνα, κρατήσαμε MONO τα γλυκά που “φεύγουν” περισσότερο.
- Βάψαμε, καθαρίσαμε και συντηρήσαμε τον χώρο με προσοχή και απλότητα
- Επενδύσαμε τον χώρο με μουσική ενώ το εργαστήριο έγινε ανοιχτό για να έχει ο πελάτης την αίσθηση της ασφάλειας και να αναδύονται οι υπέροχες μυρωδιές και στον χώρο (ανοίγει η όρεξη και ο πελάτης αγοράζει περισσότερο)
- Αναθέσαμε στον κάθε ιδιοκτήτη μια υπευθυνότητα (εργαστήριο & προμήθειες, επικοινωνια & λειτουργία, οργάνωση & λογιστικά). Τώρα δεν μπλέκεται ο ένας στην δουλειά του άλλου και στο εβδομαδιαίο ραντεβού τους, αναλύουμε μαζί στόχους και κινήσεις
- Δεν άλλαξε η ταμπέλα για να κρατήσουμε το vintage στυλ του μαγαζιού και να μείνει η εμπιστοσύνη του υπάρχοντος κοινού
- Εγινε σύνδεση με ιντερνετικες υπηρεσίες delivery
- Δημιοργησαμε την υπηρεσία “Να σε γλυκάνω..” όπου μεσω του ανανεωμένου site μπορείς να παραγγείλεις το γλυκό η την τουρτα που θες και να την στείλεις δώρο, κατόπιν ραντεβού. Χωρίς τηλέφωνα, parking κτλ
- Δημιουργήσαμε επίσης το “Sweet Morning” που είναι ένα ολοκληρωμένο Μενού με γλυκά για 1,2 ή 4 άτομα που μέσω υπηρεσίας delivery ή και μεσα από το site, έρχεται στον χώρο του πελάτη φρέσκο και πεντανόστιμο.
- Καναμε επαγγελματική φωτογράφηση του χώρου και των γλυκών
- Φτιάξαμε από την αρχή την διαδικτυακή μας εικόνα
- Δημιουργήσαμε μικρά γλυκά, μπουκιές που τις προσφέρουμε δωρεάν ή σε πακέτο με μικρό κόστος για την “αγορά της στιγμής”
- Αποφασίσαμε να ΜΗΝ προχωρήσουμε σε μεγάλες εκδηλώσεις όπως γάμοι και βαπτίσεις προς το παρόν μιας και προσπαθούμε να ενεδύσουμε στο βασικό μας προιον. Αφήνουμε αυτό το ενδεχόμενο για αργότερα.
Η δουλειά μας συνεχίζεται και κάθε 2 εβδομάδες για τους επόμενους 6 μήνες θα εντοπίζουμε προς τα που θα πρέπει να κινηθούμε. Η στρατηγική είναι μια, η κατεύθυνση μπορεί να αλλάξει λίγο. Βλέπουμε πως πάει και προχωράμε.
Με την ανάλυση του Brand, στο Brand Identity Discovery, καταφέρνουμε να φέρουμε το κατάστημα (σε αυτή την περίπτωση) σε ένα επίπεδο που ανταποκρίνεται στις δυνατότητές μας και τις απαιτήσεις του πελάτη.

