
9 guidelines για επιτυχημένα meeting
Πόσες ώρες πάνε χαμένες από ανούσια και χρονοβόρα meeting; Όλοι το έχουμε σκεφτεί και πολλοί από εμάς είμαστε μάρτυρες πολυάριθμων τέτοιων καταστάσεων. Ανούσιες συναντήσεις, χρονοβόρα meeting, διαδρομές από γραφείο σε γραφείο, ραντεβού χωρίς θέμα και κυρίως χωρίς αποτέλεσμα!
Σε περιπτώσεις που δεν περνάει από το χέρι μας να ολοκληρώσουμε το ραντεβου, μπορεί να το παρομοιάζουμε με τις ουρές στις δημόσιες υπηρεσίες, αναμονή στην τράπεζα ή call waiting σε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών.
Παρακάτω θα γράψουμε τι ακριβώς πρέπει να περιλαμβάνει ένα meeting για να πούμε πως είναι ολοκληρωμένο. Μην ξεχνάς πως το “επιτυχημένο” εξαρτάται από το αποτέλεσμα και από το point of view.
Τι περιλαμβάνει:
- Θέμα. Πρέπει να έχει λόγο η συνάντησή μας. Να έχουμε καταγράψει τα θέματα που θα συζητήσουμε.
- Να έχει διάρκεια. Πρέπει να οριοθετείς τις συναντήσεις χρονικά.
- Πρέπει να είναι παρόντες όσοι παίρνουν τις αποφάσεις.
- Να έχει αρχή, μέση και τέλος
- Να συνοψίζει κάποιος στο κλείσιμο τα κύρια σημεία της συνάντησης, για να φύγουν όλοι με τις ίδιες πληροφορίες
- Να φύγουμε από το ραντεβού έχοντας κερδίσει κάτι – έχοντας μάθει κάτι – έχοντας αποφασίσει κάτι κ.ο.κ.
- Πρέπει να έχουν λόγο που βρίσκονται εκεί, όλοι οι παραβρισκόμενοι
- Συνέπεια. Ο δικός μου χρόνος δεν είναι πιο σημαντικός από τον δικό σου. Αν καθυστερείς, δεν μου δείχνεις υπεροχή… αγένεια μου δείχνεις
- Να είσαι παρόν. Αν σε απασχολεί κάτι, καλύτερα να αναβάλεις το ραντεβού για άλλη στιγμή
Διάβασε επίσης:

