BRAND IDENTITY

6 χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το brand;

Κάθε brand χαρακτηρίζεται από 2 συναισθήματα! Εκείνο που βγάζει προς τα έξω και εκείνο τελικά που καταλήγει να δημιουργεί στους άλλους. Όσο πιο κοντινά είναι τα συναισθήματα αυτά, τόσο μεγαλύτερo loyalty θα έχεις από τους πελάτες σου. Αν εξωτερικεύεις “σκληρό, δυνατό, αυθραυστο προιον” και καταλήγει να είναι επιθετικό το μήνυμά σου, ίσως έχεις πέσει έξω από τον στόχο. Αν από την άλλη θέλεις να βγάλεις “απαλότητα, φροντίδα, περιποίηση” και εξωτερικεύσεις κάτι αδύναμο και πάλι ίσως να έχεις πέσει έξω. Το “ίσως” το ξέρεις εσύ! Μετά την έρευνα του κοινού σου, θα γνωρίζεις τι απαιτείται να βγάλεις προς τα έξω. Μην ξεχνάς! Θα βγάλεις τα στοιχεία που ταιριάζουν με τον πελάτη, όχι ψεύτικα.

Για να έχεις λοιπόν ένα ολοκληρωμένο μήνυμα, σκέψου να μην λείπει ποτέ το παρακάτω:

Το μήνυμα σου πρέπει να:

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ

ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΧΗ

ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ

ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *