BRAND IDENTITY

4 tips που θα σας βοηθήσουν στο χτίσιμο του brand σας

Το Brand είναι χαρακτήρας, είναι ζωντανός οργανισμός, είναι το σύνολο των αξιών, κανόνων, εκφράσεων και μηνυμάτων μιας εταιρίας ή ενός επαγγελματία. Σε ένα άρθρο του Forbes, διαβάζουμε τις στρατηγικές που καλό θα είναι να γνωρίζουν οι εταιρίες για να χτίσουν ένα δυνατό brand.

Εργαζόμενοι και Brand

Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πως το brand και τα χαρακτηριστικά που περιγράφουν το brand σας, είναι στοιχεία που όχι μόνο αναγωρίζουν οι πελάτες σας, αλλά και οι συνεργάτες και οι υπάλληλοί σας. Σκεφτείτε τι μπορεί να προσφέρει σε έναν εργαζόμενο το κύρος και η φήμη μιας εταιρίας. Πως για παράδειγμα το να δουλέψεις σε έναν κολοσσό, έχει πολύ μεγάλη διαφορά από το να δουλεύεις σε μια οικογενειακή επιχείρηση, κάνοντας τα ίδια ακριβώς πράγματα. Ο τρόπος που επιλέγεις, η ανάπτυξη που προσφέρεις, η εκπαίδευση, η εμπιστοσύνη και η ιδιαιτερότητα της καθημερινότητας είναι στοιχεία που από μόνα τους, βοηθούν στην επικοινωνία του brand σου. Το 94% των executives και το 88% των υπαλλήλων, δηλώνουν πως τα παραπάνω στοιχεία είναι από τα πιο σημαντικά για να επιλέξουν ή να απορρίψουν ένα brand.

Εξυπηρέτηση και after sales

 Η ευγένεια και η φιλική εξυπηρέτηση είναι ένα επόμενη στοιχείο ικανοποίησης των πελατών και του brand σας. To 42% των καταναλωτών θα πλήρωνε παραπάνω για για φιλικό και ευγενικό προσωπικό ενώ το 52% θα πλήρωνε παραπάνω για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

(δεν) είναι θέμα τιμής

Μην ψάχνεις μονο την τιμη. Το οτι τα προιόντα σας είναι πιο οικονομικά από τον ανταγωνισμό, δεν είναι το μόνο που πρέπει να σκεφτείτε. Ευκολία, διαδικασίες, τρόπος πληρωμής, after sales, εγγυήσεις, κτλ

Φιλανθρωπική δράση

Το αν και πόσο δίνεις πίσω στην κοινωνία, σε καθορίζει σαν brand. Σκεφτείτε πως το 70% των νέων θα επιλέξει ένα brand μόνο και μόνο για το κοινωνικό του προφιλ. Θυμηθείται τα TOMS, που προωθεί το μήνυμα πως για κάθε ζευγάρι που αγοράσεις, προσφέρεται ένα ακόμα σε παιδιά που έχουν ανάγκη.

Διάβασε ακόμα: