
4 συμβουλές για αποτελεσματικά post;
Καθημερινά διαβάζουμε καινούρια tips για το πως θα φτιάξουμε το “καλύτερο” post. Παρατηρούμε, ο καθένας ανάλογα με το αντικείμενό του, τον ανταγωνισμό και άλλους επαγγελματίες, όπου κάποια στοιχεία που χρησιμοποιούν μας αρέσουν (χρώματα, φωτογραφίες, emoticons, λέξεις, slang, εκτυπώσεις, κανάλια επικοινωνίας, κ.α.), κάποια άλλα τα “ζηλεύουμε”, άλλα τα υιοθετούμε, τα δοκιμάζουμε… Μετά κάτι άλλο πέφτει στο μάτι και αναθεωρούμε και ξανά από την αρχή αλλάζουμε τον τρόπο που προωθούμε το προιον η την υπηρεσία μας. Σήμερα, ανεβαίνει ένα κείμενο σε δεύτερο ενικό, αύριο σε πρώτο πρόσωπο, μετά πρώτο πληθυντικό και αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα. Το πόσα πράγματα μπορούμε αλλά ΔΕΝ πρεπει να αλλάζουμε συχνά, δεν φαντάζεστε…
Το να υπάρχει συνοχή στην παρουσία μας σε οποιοδήποτε μέσο, επηρεάζει την σταθερότητα, την συνέπειά και την αξιοπιστία του brand και του ίδιου μας του εαυτού (αν μιλάμε για επαγγελματία). Μπορεί να μην είναι κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές και μπορεί η αλλαγή να μην είναι κραυγαλέα, ωστόσο στο μυαλό κάποιου που παρακολουθεί, καταγράφεται. Πόσες φορές δεν έχετε δει ένα post και χωρίς να δείτε ποιος το γράφει, ξέρετε από πριν από που προέρχεται; Αυτό θέλουμε να πετύχουμε! Να ξέρει το κοινό σας ποιος περνάει το μήνυμα, χωρίς καν να χρειάζεται να δουν το λογότυπό σας!
Για να το πετύχουμε λοιπόν αυτό θα περάσουμε και από την φάση της δοκιμής, της έρευνας, ξανά δοκιμή, ξανά έρευνα και στο τέλος θα καταλήξουμε σε κάτι που πρέπει να αξίζει. Πρέπει να είναι “ΕΜΕΙΣ”, να μας αντιπροσωπεύει και να μείνει σταθερό. Τι λοιπόν θα πρέπει να προσέξετε;
- Ότι χρησιμοποιείτε να σας εκφράζει. Αφήστε τον ανταγωνιστή στην θέση του να κάνει την δική του επικοινωνία. Να είστε ειλικρινείς με ότι λέτε και κυρίως με το ποιοι είστε. Δεν θέλουμε να δούμε ψέυτικες φωτογραφίες από ένα γραφείο που δεν υπάρχει. Αν δεν έχετε γραφείο, επιλέξτε μια άλλη φωτογραφία
- Εντοπίστε τι προσφέρετε και δώστε στον κόσμο να το καταλάβει. Πως αλλάζει η ζωή του με τον προιον ή την υπηρεσία σας; Δεν θέλουμε να ξέρουμε τι περιέχει η κρέμα προσώπου, θέλουμε να ξέρουμε πως μειώνει τις ρυτίδες!
- Ανάλογα με το προιον και με το target audience, επιλέξτε τον τρόπο που θα απευθύνεστε στο κοινό σας. Επίσημα, φιλικά, σε δεύτερο ενικό, με εξείδικευμένες λέξεις, περιγραφικά, κ.ο.κ. Αν το κοινό σας ειναι κυρίες άνω των 50, δεν μπορείτε να μιλάτε στον ενικό. Αν πουλάτε ιατρικά εργαλεία για παράδειγμα και το κοινό σας είναι γιατροί, νοσηλευτές και άνθρωποι που γνωρίζουν το αντικείμενο, τότε μπορείτε να χρησιμοποιείτε και πιο εξειδικευμένους όρους.
- Κάντε έρευνα και δοκιμάστε ξανά και ξανά. Αυτό που θα σας κάνει να αλλάξετε τον τρόπο που περνάτε ένα μήνυμα, είναι η έρευνα, η ανάλυση του κοινού σας, τα insights και όχι ένα tip που διαβάσατε κάπου. Ας γίνετε εσείς το παράδειγμα προς μίμηση!
Αν και tips… δεν ήταν tips! Θέλει σκέψη και δουλειά οτιδήποτε και αν κάνεις που αφορά σε τρίτους. Το να γνωρίζεις το brand σου και το κοινό σου είναι το πιο σημαντικό στην κατανόηση του τρόπου επικοινωνίας.
Διάβασε επίσης:

