BRAND IDENTITY

Τι πραγματικά κερδίζεις χτίζοντας ένα καλό brand;

Ό,τι είδους εντύπωση σχηματίσει ο πελάτης για το brand σου, είναι αποτέλεσμα marketing (ειδικά) και branding (συνολικά). Πιο συγκεκριμένα, το “σημείο” που θα σε κατατάξει ο πελάτης, είναι ένα μείγμα τιμής, ποιότητας, ανάγκης, ευκολίας και εντύπωσης που θα δημιουργήσεις με όσους τρόπους έχεις για να επικοινωνείς το προιον ή την υπηρεσία σου (packaging, βίντεο, προβολή, μαγαζί, site, κ.α.). Για παράδειγμα, ο τρόπος που θα παρουσιάσεις το προιόν σου σε ένα μαγαζί, η συσκευασία του, η παρουσία σου σε ένα βίντεο, μετράνε όλα στο αποτέλεσμα.

Ας κάνουμε ένα τεστ. Βάλε στο μυαλό σου ένα μεγάλο brand. Τι αυτόματες σκέψεις κάνεις; ακριβό/φτηνό, νεανικό/σοβαρό, απλό/σύνθετο, για όλους/για λίγους, κτλ κτλ

Αυτές οι λέξεις που επέλεξες, είναι αποτέλεσμα μελέτης του κοινού, έρευνας πάνω στις ανάγκες και δημιουργία ενός brand αποκλειστικά για το κοινό που στοχεύει. Μια μάρκα για ρούχα ιστιοπλοίας, έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις κοινού, άρα ερευνά και αναλύει τις ανάγκες των ατόμων που κάνουν ιστιοπλοία.

Αυτό που κερδίζεις λοιπόν με το να χτίσεις ένα καλό brand, είναι η αξιοπιστία σου. Η επιλογή μέσα από τον ανταγωνισμό για το κοινό που σε ενδιαφέρει. Χτίζεις μια σχέση, μια επαφή.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ! όλοι θέλουμε να πάμε ψηλά. Όλοι θέλουμε να κολυμπήσουμε στον βαθύ ωκεανό. Πρώτα όμως πρέπει να μάθουμε κολύμπι. Πρώτα θέλει δουλειά, εκπαίδευση, έρευνα. Τα βήματα για να κολυμπήσεις στον ωκεανό είναι απλά. Μαθαίνεις, εκπαιδεύεσαι, συγκεντρώνεις εφόδια (σωσίβια), κάνεις μικρά βήματα εκεί που πατώνεις, προχωράς πιο βαθειά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *