
Το “Place” των 4P΄s of Marketing
Είναι αναμφισβήτητα μια περίοδος που αναθεωρούμε και ξανά ορίζουμε την ζωή μας. Στα επαγγελματικά μας όλα είναι στον αέρα. Αν είσαι και στον τουρισμό… πετάς στα σύννεφα! #not
Τώρα είναι ώρα να δούμε από την αρχή πως θα ορίσουμε τι πουλάμε. Θυμάσαι τα 4Ps του Marketing που κάπου είχες διαβάσει κάποια στιγμή; κάτι και κάπως τα είχες στο μυαλό όταν ξεκίναγες επαγγελματικά και κάποιυ στην πορεία το παράτησες. Μήπως τώρα είναι η ώρα να ξαναδείς το έργο από την αρχή;
Τα 4 Ps έχουν να κάνουν με το P (product), P (promotion), P (Price) και P (Place). Γιατί όμως ασχολούμαστε τώρα μόνο με το Place; Γιατί με το τελευταίο P; και απαντώ.
Το προιόν σου ανακαθορίζεται. Αν δεν έχεις καφέ ή σουβλατζίδικο (που και εδώ θέλει βελτιώσεις), έχεις υποχρεωθεί να αναθεωρήσεις, σωστά; Τι έχεις αναγκαστεί να κάνεις; είτε να βάλεις delivery, είτε να δουλεύεις από το σπίτι, είτε να αλλάξεις κατεύθυνση, είτε να φτιάξεις νέα πακέτα, είτε να προσφέρεις υπηρεσίες με γνώμονα την υγεία και την καθαριότητα… καλά ως εδώ; Αυτό είναι το Place!
Είναι η αναγνώριση της κατάστασης και η αναδιαμόρφωση των δεδομένων και των διαδικασιών σου ανάλογα. Που βρισκόμαστε σήμερα; Τι έχει αλλάξει; Τι ανάγκες έχει ο κόσμος; Τι ανάγκη μπορώ εγώ να καλύψω; πως μπορώ να γίνω δημιουργικός και να καλύψω κάποια ανάγκη και να “κερδίσω” τον πελάτη μου – και γιατί όχι, να προσεγγίσω και άλλους; Που μπορώ πια να τον βρω;
Πως μπορεί λοιπόν να σε βρει ο πελάτης σου; ή εσύ, εκείνον; Η ευκολία της πρόσβασης, η ελαχιστοποίηση του χρόνου των διαδικασιών και η άμεση επικοινωνία είναι το Place…
Be Creative in the Right Place and at the right time!
Διάβασε επίσης:

