BRAND IDENTITY

Πως αξιολογείς και βελτιώνεις το brand σου;

Η επικοινωνία είναι το Α και το Ω της επιτυχίας στην επαγγελματική μας ζωή. Ο τρόπος που επικοινωνούμε με την ομάδα, τους συναδέλφους, τους πελάτες, τους προμηθευτές και γενικότερα με τον κύκλο που έχουμε (ή θα θέλαμε) δημιουργήσει καθορίζει την επιτυχία μας.

Οι τρόποι που επικοινωνούμε είναι αμέτρητοι. Μηνύματα για το brand μας μπορούμε να περάσουμε με τους γνωστούς τρόπους, φυλλάδια, διαφημίσεις, επαφή, social media κτλ, αλλά και μέσα από ερεθίσματα που ξυπνούν τις αισθήσεις και προκαλούν συναισθήματα στον κόσμο. Σκεφτείτε ένα κατάστημα που είναι βρόμικο ή ένα κείμενο που είναι ανορθόγραφο. Πολλές φορές δημιουργείται η αίσθηση και γεννάται μια εντύπωση για το brand μας που δεν αντιπροσωπεύει το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε.

Για αυτό τον λόγο, θα πρέπει να “ζουμε το brand”. Αυτό σημαίνει πως είμαστε και εμείς και οι συνεργάτες μας πρεσβευτές του μηνύματος. Αν αυτό είναι ξεκάθαρο και κατανοητό σε εμάς, τότε (και μόνο τότε) μπορούμε να το επικοινωνήσουμε σωστά.

Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε;

Το σημαντικότερο είναι να κρατάμε τα κανάλια ανοιχτά, να μπορούμε να δεχόμαστε την κριτική και να βελτιωνουμε το brand μας συνεχώς. Αυτό γίνεται:

  1. Ανοιχτή επικοινωνία – Ουσιαστική επικοινωνία με συνεργάτες
  2. Φόρμες επικοινωνίας πελατών
  3. Προσωπική ανάπτυξη
  4. Ξεκάθαρο μήνυμα – έρευνα (με όποιον τρόπο μπορούμε) και αξιολόγηση
  5. Αξιολόγηση των κινήσεων και του τρόπου επικοινωνίας (αξιολόγηση post, προιοντική, εξυπηρέτησης κ.α.)

Η έρευνα και η αξιολόγηση είναι κλειδί για την πορεία της επιχείρησης – είναι το πρώτο βήμα για να βελτιώσουμε την επικοινωνία. Είναι σημαντικό να ξέρει ο πελάτης, ο συνεργάτης κ.ο.κ. οτι τον ακούς, τον υπολογίζεις. Χτίζεις loyalty!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *