
Προσοχή στο μήνυμα…
Κάθε μορφή επικοινωνίας περιέχει κάποια βασικά στοιχεία που δεν είναι άλλα από τον πομπό (εκείνος που στέλνει το μήνυμα), τον δέκτη (εκείνος που λαμβάνει το μήνυμα), ένα κανάλι επικοινωνίας (προφορικό, γραπτό, μέσω γλώσσας του σώματος, κτλ), μια αντίδραση (από τον δέκτη) και φυσικά το μήνυμα!
Πολλές φορές από την λαχτάρα μας να επικοινωνήσουμε, την αγωνία της αποτελεσματικότητας και την πίεση του χρόνου (και του χρήματος) δεν δίνουμε τόσο σημασία στο μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε.
Όλα τα μέρη της διαδικασίας της επικοινωνίας έχουν σημασία. Από το ποιος είναι ο πομπός μέχρι και το κανάλι που χρησιμοποιείται. Ο στόχος όμως, είναι να περνά το μήνυμα σωστά στον δέκτη. Ο δέκτης, να είναι ικανός να αναγνωρίσει ακριβώς αυτό που θέλουμε να του πούμε. Πόσες φορές μας έχει τύχει να χάσουμε το μήνυμα “να χαθούμε στην μετάφραση”; Να πούμε “χαλασμένο τηλέφωνο”!
Δώστε λοιπόν σημασία στο μήνυμα! Αν το μήνυμα απαιτεί προσωπική επαφή, κάντε συνάντηση. Αν το μήνυμα απαιτεί εικόνα, δημιουργήστε οπτικό υλικό, αν το μήνυμα απευθύνεται σε πολύ κόσμο, βρείτε που και πως θα τους προσεγγίσετε. Η κατεύθυνση σε γενικές γραμμές έρχεται από το μήνυμα που θέλετε να περάσετε. Όχι από το κανάλι που είναι εύκολο (τύπου social media), όχι από το budget, όχι από την διάθεση.
Το μήνυμα τώρα από που προέρχεται είναι μια άλλη (επόμενη) ιστορία…
Διάβασε επίσης:


You May Also Like

Μάθε πως θα οφεληθείς από το Brand Identity Coaching
May 26, 2020
Εμπιστοσύνη και Social Media – 9 tips για να την κερδίσεις
July 4, 2020