BRAND IDENTITY

Ποιος είναι ο “σκοπός” του Brand σου;

Τι εννοούμε όταν μιλάμε για τον σκοπό μιας επιχείρησης;

Η πρώτη ερώτηση που κάνει ένας Brand Identity Coach στον πελάτη του, είναι “ποια είναι η ιδέα της επιχείρησης”; Τι θέλεις να δημιουργήσεις; Για παράδειγμα, θέλεις να ανοίξεις ένα μαγαζί με παιδικά ρούχα ή να ξεκινήσεις να δουλεύεις ως σύμβουλος ψυχικής υγείας. Η ιδέα (ο τίτλος) του brand είναι κάτι τέτοιο. Στην συνέχεια ζητάμε μια περιγραφή της ιδέας, μια περίληψη, που σπάνια είναι συνοπτική… 😉 για τις σκέψεις πίσω από την ιδέα. Την ευκαιρία, την απόφαση και τον τρόπο υλοποίησης.

Αμέσως μετά έρχεται ο σκοπός. Ο σκοπός είναι ο λόγος ύπαρξης του brand σου. Όχι για εσένα μόνο… για όλους όσους συναναστρέφεσαι. Τι σκέψεις κάνουν γύρω από το brand σου; Γιατί πιστεύουν ότι δημιουργήθηκες. Για παράδειγμα, μια καντίνα σε μια παραλία σαφώς δημιουργήθηκε για να προσφέρει δουλειά και εισόδημα στον ιδιοκτήτη της, ωστόσο παράλληλα δημιουργήθηκε για να φέρει μια αλλαγή στους επισκέπτες της παραλίας. Άνεση, σκιά, κρύα ροφήματα, ατμόσφαιρα, κτλ.

Ο σκοπός λοιπόν μπορεί να είναι και “ποσοτικός” – που είναι ξεκάθαρο αυτό, αλλά και “ποιοτικός”!

Τι αλλαγή θα φέρεις; πως θα κάνεις τη ζωή του πελάτη σου καλύτερη;

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ! Πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση, θα πρέπει να μην ξεχνάς ότι στην παραλία… μπορεί να μην θέλουν μουσική οι επισκέπτες, μπορεί να υπάρχει και άλλη καντίνα κοντά, μπορεί να μην πηγαίνει τόσος κόσμος σε αυτή την παραλία ώστε να υπάρχει ανάγκη για αυτό που έχεις να προσφέρεις.

Όπως λοιπόν και να θέλεις να αλλάξεις την δική σου αλλά και την ζωή των άλλων γύρω σου με το brand σου, να ξέρεις πως πρέπει να κάνεις έρευνα και να σκεφτείς πραγματικά τον σκοπό σου. Αυτό που σκέφτεσαι, θα πρέπει να το βρεις ως ανάγκη!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *