
Ποιά είναι η επόμενη μέρα των 4Ps του Marketing;
Η θεωρία των 4ων P του Marketing κρατά από την δεκαετία του 60. Πρόσφατα, σε μια έρευνα αμφισβητήθηκε η αποτελεσματικότητα των 4Ps στις μέρες μας και με την άμεση πρόσβαση στα πάντα και με την εξέλιξη των καιρών.
Ο Eduaro Conrado, Chief Marketing Officer της Motorola, παρουσίασε ένα νέο πλαίσιο στο οποίο θα πρέπει να υπακούν οι επιχειρήσεις… S.A.V.E.
Solution – πως το προιον σου μου λύνει το πρόβλημα;
Access – πως μπορώ να έρθω σε επαφή με το brand; δεν είναι μόνο η πώληση… είναι η εξυπηρέτηση, η πώληση, οι ενημέρωση, η εκπαίδευση, κτλ.
Value – άλλο η τιμή του προιόντος και άλλο η αξία του.
Education – Παροχή ενημέρωσης, δωρεάν χρήσιμες πληροφορίες για να χτίσεις την σχέση με τον πελάτη
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο: https://gpapadopoulis.wordpress.com/2013/12/31/%CF%84%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-4ps-%CF%84%CE%BF%CF%85-marketing/
Διάβασε επίσης:

