BRAND IDENTITY

Μάθε τι πρέπει να περιέχει ένα σωστό brief

Για αρχή να εξηγήσουμε που το χρησιμοποιούμε και γιατί. Όταν λέμε brief, μιλάμε για κάτι σύντομο και περιεκτικό. Είναι δηλαδή μια σύντομη περιγραφή του πλάνου, της σκέψης, του project, της καμπάνιας κτλ.

Το brief χρησιμοποιείται όταν θέλουμε, σε κάποιον τρίτο, να δώσουμε οδηγίες για να υλοποιήσει ένα έργο για εμάς. Θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα γραφίστας, διαφημιστής ή κειμενογράφος. Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να οργανώσει μια ομάδα. Ένα brief είναι η κατεύθυνση του έργου αυτού και σκοπό έχει τόσο να δώσει πληροφορίες, όσο να περιορίσει το έργο μέσα στο ζητούμενο πλαίσιο.

Τι πρέπει να περιέχει το brief ενός project:

  • Τον τίτλο
  • Τον στόχο – ποιο θα ήταν το ποθητό αποτέλεσμα
  • Το target Audience – ποιους αφορά
  • Την μοναδικότητα – χαρακτηριστικά
  • Την διάρκεια
  • Τα κανάλια επικοινωνίας
  • Να είναι γραμμένο σε μια σελίδα
  • Αν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν και δεν είχε αποτέλεσμα, τί ήταν;

Οτιδήποτε άλλο και να θέλουμε να μοιραστούμε, δεν εντάσσεται στο brief.

Διάβασε επίσης: