
Μάθε με απλά βήματα τι πρέπει να κάνεις για να (ξεκινήσεις να) βρείς το market σου!
Η αναζήτησης του market σου – δηλαδή το κοινό στο οποίο στοχεύεις, η που πρέπει να στοχεύσεις, είναι μια σημαντική διαδικασία και όσο πιο σωστά και οργανωμένα την ακολουθήσεις, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα δεις.
Παλιά γνωρίζαμε τα δημογραφικά στοιχεία (ηλικία, τόπος, εκπαίδευση, κτλ). Τώρα έχουν μπει πολλοί ακόμα παράγοντες που πρέπει να σκεφτείς εκτός από αυτούς και κυρίως, με αυτά τα δεδομένα που θα ξεχωρίσεις για το κοινό σου… μετά έρχεται το ΠΟΥ θα τους βρεις;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι να ορίσεις το προιόν ή την υπηρεσία σου. Αυτό, ας υποθέσουμε ότι το έχεις κάνει. Το κρατάς σαν δεδομένο και αργότερα ίσως να χρειαστεί να τροποποιήσεις λίγο τα χαρακτηριστικά του για να “βρεθείς” με το κοινό σου σε ένα σημείο!
- Το προιόν/υπηρεσία σου, δίνει λύση σε κάποιο πρόβλημα που έχει κάποιος. Ποιος είναι αυτός ο κάποιος; εδώ βάζεις τα δημογραφικά.
- Τι ενδιαφέροντα έχει το κοινό σου; Τι προβληματισμούς;
- Τι κοινό χαρακτηριστικό έχουν όλοι οι πελάτες σου (για παράδειγμα αν είναι παιδικές τροφές, μιλάμε για γονείς)
- Πως ψωνίζουν; τι τιμές; που;
- Που τους βρίσκεις; πως μπορείς να τους προσεγγίσεις;
Αυτά είναι κάποια από τα πρώτα βήματα για να ξεκινήσεις το market research.
*Ένας Business Coach είναι σε θέση να σε βοηθήσει να γίνεις πιο συγκεκριμένος και αποτελεσματικός στην αναζήτησή σου
Δες εδώ το πρόγραμμα Coach your Business to Success για τα πρώτα βήματα της επιχείρησης:

