BRAND IDENTITY

Και τώρα που ανοίγει η εστίαση… Τι είναι το Branding σε εστιατόρια και bar;

Με λίγα λόγια το branding είναι το συναίσθημα που δημιουργεί ένα brand (μια επιχείρηση, ένα μαγαζί, ένας επαγγελματίας κ.ο.κ.). Είναι όλα αυτά που νιώθεις και επομένως σκέφτεσαι για το brand με το οποίο έρχεσαι σε επαφή.

Όταν έχουμε να κάνουμε με εστίαση, το brand είναι ο λόγος που θα επισκεφτούμε έναν χώρο. Τι είναι αυτό που θα μας κάνει να μπούμε; και να ξαναμπούμε (που είναι ο κύριος στόχος);

Θυμηθείτε πως ό,τι δημιουργήσετε, ό,τι σκεφτείτε πρέπει να πέφτει κάτω από την κεντρική σας ιδέα. Όλα όσα επικοινωνήσετε θα πρέπει να έχουν συνοχή.

Για να δώσουμε μερικά παραδείγματα. Σκεφτείτε ένα μαγαζί με οικογενειακό φαγητό να παίζει κλαρίνα και να μην μπορείς να σταυρώσεις κουβέντα. Πως θα νιώθατε σε έναν χώρο που έχει χαλασμένα τραπέζια και οι καρέκλες γέρνουν; Σκεφτείτε επίσης ενα εστιατόριο να μην έχει καλό εξαερισμό. Ότιδήποτε μπορεί να σου προκαλέσει κάποιο συναίσθημα, είναι branding!

Το brand χρειάζεται χρόνο και στρατηγική για να χτιστεί σωστά. Για να επικοινωνηθεί όπως ακριβώς θέλουμε, θα πρέπει πρώτα να έχουμε καταλάβει εμείς οι ίδιοι τι ζητάμε. Δεν είναι απλά ένα λογότυπο ή ένα σχέδιο ή ένας κατάλογος. Είναι ένα σύστημα, ένα σύνολο από πηγές συναισθημάτων που προκαλούν τον πελάτη.

Άρα σε ένα μαγαζί μεταξύ άλλων παίζουν ρόλο και τα παρακάτω:

  1. Φήμη/σχόλια στο internet
  2. Διακόσμηση
  3. Ρούχα/εμφάνιση προσωπικού
  4. Άνεση
  5. Ευγένεια
  6. Μουσική
  7. Φιλοξενία
  8. Κατάλογοι/Flyers
  9. Χρώματα
  10. Προσδοκόμενη ποιότητα

Όλα μαζί (και άλλα πολλά) θα πρέπει να περιγράφουν τον λόγο ύπαρξης του brand σας με συνοχή και σοβαρότητα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *