BRAND IDENTITY

Και πώς μπορώ να ξέρω τι θέλει ο πελάτης;

Στο βιβλίο «Η τέχνη της καλής ζωής», ο Ρολφ Ντομπέλλι, αναφέρει πως σπάνια μπαίνουμε στην θέση του άλλου. Ίσως θέλουμε πολλές φορές, αλλά δεν ξέρουμε πως. Ωστόσο, η σκέψη με την πράξη έχουν διαφορά. Η θεωρία με την πράξη (υποστηρίζει ο Ντομπέλλι), είναι δύο ξεχωριστές σφαίρες. «Η αλλαγή ρόλου είναι μακράν ο αποτελεσματικότερος, ταχύτερος και οικονομικότερος τρόπος για την οικοδόμηση αμοιβαίας κατανόησης». Για να μπορέσεις να μάθεις ή έστω να έρθεις πιο κοντά στο τι θέλει ο πελάτης σου, πρέπει να μπεις στη θέση του.

Άρα;

Άρα πρέπει να δεις τον εαυτό σου από την άλλη πλευρά. Δες το προιον σου (ή την υπηρεσία σου) σαν να εισαι εσυ ο πελάτης. Τι πουλάω; Τι αξίες μεταφέρω; Πως το πουλάω; Γιατί τώρα; Γιατί από εμένα; Αγόρασε το προιόν σου, δες πως λειτουργεί, χρησιμοποίησέ το…

Κάνε μια δοκιμή και θα δεις πως θα μάθεις πολλά και για εσένα και για το προιόν σου και για τον τρόπο που παρουσιάζεσαι προς τα εξω. Τι σκέψεις κάνει ο πελάτης; τι συναισθήματα του δημιουργεί; Θα ήθελε κάτι λιγότερο ή κάτι περισσότερο;

Υ.Γ. Αν έχεις την δυνατότητα να μιλήσεις και να πάρεις feedback από τους πελάτες σου, φυσικά και το επιδιώκεις… Το πως, σε επόμενο post.

Διάβασε επίσης: