BRAND IDENTITY

Θες πραγματικά να καταλάβεις τι σημαίνει Brand; Δοκίμασε!

Παρακάτω θα δεις 4 φωτογραφίες και τις πρώτες/αυτόματες σκέψεις μου για αυτές (πολύ ενδεικτικά). Το branding είναι η διαδικασία που θα φέρει τις δικές μου σκέψεις (αυτόματες και υποσυνείδητες) όσο πιο κοντά γίνεται στις σκέψεις / αντιδράσεις που θέλουν να περάσουν οι διαχειριστές του κάθε brand.

  1. Βιολογικά προιόντα
  2. Ακριβές τιμές – δεν έχει μεγάλη ποικιλία
  3. Καθαριότητα
  4. Εμπιστοσύνη
  5. Απευθύνεται σε 25-44 άντρες και γυναίκες
  1. Προιόν από πραγματικές ντομάτες
  2. Εγγύηση
  3. Στόχος της διαφήμισης είναι η γυναίκα – μητέρα που ψάχνει τα καλύτερα υλικά για τα παιδιά
  4. Ασφάλεια στο φαγητό
  1. Αξιοπιστία
  2. Ασφάλεια
  3. Σύνδεση με δραστήριους ανθρώπους
  4. Στοχεύει άντρες που θέλουν να είναι επιτυχημένοι (και με αυτό το ρολόι θα φαίνονται)
  5. Αυτοπεποίθηση

Σε αυτή την τελευταία φωτογραφία, προσπάθησε να συμπληρώσεις μόνος/η τις αυτόματες σκέψεις σου. Τι σκέφτεσαι;

Τι βλέπεις; τι αισθάνεσαι; τι περιμένεις από αυτό το μαγαζί;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *