
Είναι σημαντικό να καθορίσω τις αξίες του brand μου;
Ναι. Εδώ θα μπορούσαμε να είχαμε κλείσει το κείμενο γιατί οι λόγοι που οι αξίες ενός ανθρώπου και κατ’επέκταση μιας μάρκας παραμένουν σταθερές – και πρέπει να παραμένουν σταθερές – είναι προφανείς.
Αυτή η σταθερότητα εκπέμπει εμπιστοσύνη και αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια των πωλήσεων. Οι αξίες είναι ο λόγος ύπαρξής μας. Η εικόνα, η τιμή, η παρουσία, το λογότυπο, τα social media, όλα μπορεί να αλλάζουν ανά περιόδους και ανάλογα με την εποχή και τις ανάγκες, ωστόσο οι αξίες είναι αυτές που μας καθορίζουν. Βάσει αυτών λειτουργούμε και εσωτερικά (επικοινωνία μεταξύ συνεργατών, διαδικασίες, σχέσεις) αλλά και εξωτερικά (διαφήμιση, μηνύματα, επικοινωνία με πελάτες). Οι αξίες είναι που χτίζουν τους σταθερούς δεσμούς με τους ανθρώπους γύρω από το brand.
Πως μπορώ να καθορίσω τις αξίες του brand μου – αν δεν το έχω κάνει ήδη υποσυνείδητα… Δεν είναι οι στόχοι που βάζουμε κατά καιρούς. Είναι η υπόσχεση που δίνουμε. Είτε στους πελάτες, τους συνεργάτες, τους υπαλλήλους, εμάς τους ίδιους, δίνουμε από την αρχή μια υπόσχεση που κρατάμε σταθερή.
Οι αξίες πρέπει να είναι:
- Να προσδίδουν θετικές σκέψεις
- Να είναι πραγματικές
- Να περνάνε αποτελεσματικά στους άλλους και να τους εμπνέουν
- Να έχουν νόημα
- Να είναι σταθερές
Για να εντοπίσουμε τις αξίες που μας καθορίζουν:
- Σκέψου τα ιδανικά σου
- Σκέψου τι απαιτείς και εσύ από άλλες εταιρίες (προιόντα ή υπηρεσίες)
- Σκέψου τι είναι αυτό το οποίο υπερασπίζεσαι
Μία από τις δικές μου εταιρίες που έχουν από τα πιο ξεκάθαρα μηνύματα όσον αφορά στις αξίες είναι η Nike με το Slogan της “Just Do It”.
Διάβασε επίσης:

