BRAND IDENTITY

Γυναίκες και Branding. 5 απλά tips για να τις προσεγγίσεις

Αν το προιον ή η υπηρεσία σου απευθύνεται σε γυναίκες, ίσως να θέλεις να διαβάσεις μερικά tips για το πως μπορείς να προσεγγίσεις καλύτερα το κοινό σου και πως θα κάνεις την γυναίκα που σε ενδιαφέρει, να σε εμπιστευτεί και να σε επιλέξει.

Αρχικά πρέπει να ξέρεις σε ποια ομάδα γυναικών απευθύνεσαι. Η γυναίκα επαγγελματίας, η γυναίκα μάνα, η ανεξάρτητη νεαρή γυναίκα, η active γυναίκα, η γυναίκα της πόλης κτλ κτλ. Κάθε γυναίκα ανήκει σε κάποια κατηγορία, σε κάποια ομάδα και αξίζει να επενδύσεις χρόνο για να εντοπίσεις ακτιβώς σε ποια γυναίκα μιλάς.

Για παράδειγμα, η γυναίκα επαγγελματίας, όπως και η γυναίκα μάνα έχουν κάποια κοινά (όπως η έλλειψη χρόνου) και κάποια στοιχεία που διαφέρουν (τρόπος και κανάλια επικοινωνίας). Η ανάλυση του χαρακτήρα της γυναίκας που σε ενδιαφέρει, έχει αξία να γίνει και θα σε βοηθήσει να “απαντήσεις στις επιθυμίες της”.

  1. Άκου και Κατάλαβέ την! Όντως, η γυναίκα θέλει να ακουστεί, θέλει να την καταλάβεις. Περιμένει να την έχεις καταλάβει πριν καν μιλήσει. Μιλά το σώμα, η έκφραση, το ντύσιμο, ο τρόπος που κινείται… “Διάβασέ τα”. Μπορεί η γυναίκα να έχει το 85% της αγοραστικής δύναμης, ωστόσο βασικές διαφημίσεις δεν καταφέρνουν να απευθύνονται σε εκείνες και αδυνατούν να ακούσουν τις ανάγκες τους
  2. Τα δημογραφικά στοιχεία μιας γυναίκας (όπως είπαμε και παραπάνω), παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο όσον αφορά στις ανάγκες της. Ανάλυσέ τα, μίλα με ένα δείγμα του κοινού για να μπεις στην θέση τους
  3. Έχε στο νου σου να συμπεριλάβεις στο κοινό σου ομάδες γυναικών με χαρακτηριστικά που δεν είναι προφανή. Ψυχική κατάσταση, hobby, μοναχική, κοινωνική,οργανωτική, αγχωμένη, συντηρητική, στοιχεία προσωπικότητας κτλ
  4. Μίλα μαζί τους. Μάθε τι θέλουν. Χτίσε την εμπιστοσύνη μαζί τους. Όπως και οι άντρες (περισσότερο), έτσι και οι γυναίκες, θέλουν να ΜΗΝ χρειάζεται να κάνουν συνεχώς επιλογές για brands που επιλέγουν.
  5. Φυσικά θα σε βοηθήσει να χρησιμοποιήσεις story telling! Ιστορίες, παραδείγματα, testimonials. Μοιράσου με το κοινό σου, κάνε τις γυναίκες / πελάτες σου να νιώσουν ότι ανήκουν σε μια ομάδα, σε μια κοινότητα, να έρθουν πιο κοντά σου (και με τις άλλες γυναίκες που σχετίζονται με το brand σου).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *