BRAND IDENTITY

Έχεις κάνεις τις απαραίτητες κινήσεις πριν την επόμενη συνεργασία σου;

Κάθε επαγγελματίας έρχεται πολύ συχνά σε σημείο να πρέπει να πάρει αποφάσεις και να ρισκάρει την πορεία της επιχείρησής του με νέες συνεργασίες. Πως μπορείς να ξέρεις αν ο συνεργάτης που θα επιλέξεις έχει τα χαρακτηριστικά που χρειάζεσαι; Τι στοιχεία πρέπει να προσέξεις πριν κάνεις την επιλογή;

Γενικά δεν υπάρχει κάποια στρατηγική που ακολουθεί κάποιος και μπορείς να πεις ότι είναι πολλές φορές θέμα χημείας, ωστόσο πρέπει να έχεις στο νου σου τα παρακάτω:

  1. Βάλε συγκεκριμένο στόχο στην συνεργασία σου. Ξεκίνα με έναν πρώτο στόχο, με ορισμένα βήματα και χρονικό περιθώριο.
  2. Καθόρισε τα κανάλια επικοινωνίας. Πως, πότε, τι πληροφορίες πρέπει να ανταλλάζετε και με ποιον τρόπο
  3. Καθορίστε την διαδικασία και τις ευθύνες του καθενός
  4. Πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη και να αφήνεις τον συνεργάτη ελεύθερο για να εκφραστεί και να δώσει το input
  5. Αναγνώρισε την αξία του συνεργάτη και δώσε ανταμοιβές για σωστές αποφάσεις και καλή δουλειά
  6. Ξεχώρισε τα θετικά και τα αρνητικά χαρακτηριστικά του συνεργάτη σου
  7. Δούλεψε συνεργατικά. Δημιούργησε ομάδα.

Αν επιτύχεις να έχεις σωστές συνεργασίες τότε θα δεις θεαματικά αποτελέσματα. Η δουλειά σου θα γίνεται πιο ομαλά, πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.